Tuesday, December 20, 2016

Losyen Mujarab Eczema

Asslamuailaikum..

Semenjak dua menjak ni, saya kerap terdengar tentang  eczema, yang paling menyedihkan baby yang baru lahir terkena eczema. Mesti sakit kan, kita yang dewasa ni tak tahan bila gatal, apatah lagi baby yang tidak tahu apa-apa.
.
Sebenarnya kulit saya juga sensitif. Bila terkena je debu atau apa-apa yang menyebabkan itchy akan merah dan bengkak.. lepas tu habis la, gatal dan tinggal lah parut. Macam-macam saya guna untuk hilangkan gatal ni, tapi bertahan sekejap je, lepas tu gatal balik.
.
Lepas saya join shaklee ni saya rasa pelik bila permintaan ramai tapi stok tak da, saya jadi tertanya-tanya best sangat ke losyen ni sampai habis stok. Apa fungsi losyen ni sampai orang tercari-cari. Saya pun search benefit HERBAL BLEND SHAKLEE, wah apa yang menyeronokkan ia berkaitan dengan gatal-gatal kulit, hilangkan parut dan macam-macam lagi kebaikannya. Saya mulalah excited hehehe..
.
Apabila sesuatu dekat dengan kita automatik dia akan menjadi daya tarikan kepada kita kan? .😍😍
Sama lah dengan saya, sebelum saya beli saya risik dulu sana sini saya google.. mestilah nak yang terbaikkan.. dan alhamdulillah dua tiga hari lepas saya google stok kat branch pun tiba.. mungkin itu rezeki saya kan.. 😘😘 
.
Kebetulan sebelum saya p branch kawan saya wasap tanya produk berkaitan dengan chicken pox, anaknya yang berumur 1y9m terkena jangkitan chicken pox, ibu mana yang tak risau. Saya suggest herbal blend untuk hilangkan gatal dan parut manakala nutriferon untuk kuatkan imunisasi badan dari serangan virus.💪🏼 dan alhamdulillah setelah beberapa hari menggunakannya demam makin kebah dan gatal makin kurang.. :)
.


>>>>>TESTIMONI<<<<<<





UNTUK ORDER ATAU PERTANYAAN LANJUT BOLEH WHATAPPS ATAU TELEGRAM KAMI DI HOTLINE  ;

016-2862524
016-2862524
016-2862524

FREE CONSULTATION

0 comments:

Post a Comment