Thursday, February 8, 2018

Be Beautiful, Look Youthful

Assalamualaikum.
.
Sempena bulan kasih sayang tahun ni, shaklee ada promosi untuk mengeratkan lagi hubungan diantara suami dan isteri, dimana bulan ni ada promosi KOMBO #SustainedReleaseVita-C dan juga #Shaklee Collogen Powder uollssss..
.
Gabungan Shaklee Collegen Powder dan Vitamin C SR Shaklee ni mampu membuatkan suami terpaku melihat isteri, mahupun isteri terpaku melihat suami yang cantik macam Fazura & Fatah Amin ! ahakz.. 🙈 dua item ni wajib ada dirumah. Bak kata orang putih cakap "two is better than one" ! auuchh.. haha macam tajuk lagu plok... :p
Dengan penggunaan secara konsisten dua-dua item ni, Insyallah kulit muka uoolss akan gebu gebas seperti kulit bayi, lubang-lubang kawah juga boleh mengecil kalau uolls rajin dan konsisten. Kalau korang nak tahu, Vitamin C SR Shaklee ni bertindak sebagai antioksida dan juga menghalang kulit daripada sinar UV yang berbahaya dekat luar tu. Manakala Collogen Powder Shaklee plak bertindak sebagai untuk meningkatkan elastik kulit maklum la bila meningkat usia kulit kita cepat berkedut dan mengendur dan jangan tak tahu semakin meningkat usia collagen dalam badan pun semakin berkurang. 
.
Jadi, amatlah penting untuk kita amalkan Collagen Powder Shaklee dan juga Vitamin C SR untuk tambah yang mana dah kurang di dalam badan kita dan pada masa yang sama, badan kita akan mendapat manfaat dan kebaikan daripada produk tersebut.
Untuk kakjie sendiri, kak jie memang consume Vita-C SR Shaklee dari mula-mula jadi ahli lagi dan kak jie nampak banyak perubahan pada diri kak jie dan juga family kak jie. Adik kak jie yang selalu batuk dan susah nak berhenti juga dapat kebaikan dengan mengamalkan Vitamin C Shaklee dimana dengan izin Allah batuknya semakin berkurang dari sehari ke sehari. Orang yang pernah merasai sahaja akan dapat rasa perubahan yang dialami oleh tubuh badannya sendiri. Kak jie pun dulu memang cepat berjangkit demam dengan orang lain, tapi sekarang ni Alhamdulillah susah nak jatuh sakit. 
Untuk Collagen Powder Shaklee kak jie tak berkesempatan lagi nak mencuba, tapi feedback daripada ahli Shaklee yang amalkan dan pengguna amatlah memberangsangkan dimana effect secepat 7 sachet dah boleh lihat. Dimana sebelum ni, muka berkawah-kawah dan mula surut apabila konsisten dengan Collagen Powder Shaklee. Boleh rujuk SINI untuk keterangan lanjut mengenai Collagen Powder Shaklee. 
Kalau kakjie membebel pun korang tak dapat lihat dan kesan sendiri kan? mesti rasa macam tak percaya??? ye lah sebab kita tak tengok sendiri. Samalah macam kak jie, apabila kakjie amal dan cuba barulah kakjie tahu kebaikan dan khasiat yang sebenar produk tersebut. Jadi kalau korang nak cuba jangan segan silu contact kakjie ye.. :)


BULAN NI BULAN KASIH SAYANG

BELI KOMBINASI 4 BOX COLLAGEN POWDER SHAKLEE & 1 VITAMIN C PLUS SUSTAINED RELEASE ANDA DAPAT 10% OFF


SEBELUM

SELEPAS







BERMINAT ?

SEBARANG PERTANYAAN BOLEH WHATAPPS KAK JIE 016-286 2524 
(WAJIHAH ZUHAIRI)



Location: Kota Bharu, Kelantan, Malaysia

0 comments:

Post a Comment